Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Inte okej

Möts av denna syn i morse när jag kliver ut ur huset för att gå mot bussen ganska exakt 06:14. För er som inte ser det uppenbara =) så är detta en frostad bil. Folk fick alltså skrapa bilarna för att kunna köra till jobbet. Jag vill bara påpeka att detta inte är okej.

Dessutom berättade tjejerna på jobbet gladligen att meterologerna förutspår den kallaste vintern på 1000 år. WHAT???? Ännu mer inte okej!

7 svar till “Inte okej

  1. Mia september 30, 2010 kl. 11:21 f m

    1000!? Åh hjälp…

    Tack för din kommentar hos mig för tack vare den hittade jag din fina blogg! 🙂

    Som tur var var det ingen frost här idag. Men dimmigt som sjutton. Fast nu skiner solen från en näst intill klarblå himmel.

  2. Josephine september 30, 2010 kl. 4:39 e m

    Det var precis på nollan imorse, svinkallt! 😦

    • Sminkhörnan oktober 1, 2010 kl. 9:25 f m

      Ja eller hur? och det är lite väl tidigt måste jag säga. Ser inte fram emot en vinter med tidiga morgnar om det ska fortsätta så här =)

  3. Nailspotting september 30, 2010 kl. 5:42 e m

    Wow, 1000 år är ju ganska mycket att jämföra med 😉 och det är väl nu jag inte ska tala om att jag har 25 grader varmt och sol 😛

  4. Carina september 30, 2010 kl. 6:26 e m

    Usch, nä det är verkligen inte okey att det ska bli den kallaste vintern på dölänge!!!

    Har inte alls lust att lägga över 2500 kr på rejäla vinterstövlar till mig och min son. Men ska det bli så kallt måste vi ju ha de allra bästa stövlarna, som verkligen håller en varm och dessutom är sköna att gå i, i djup snö. Skitsamma ifall de är snygga eller inte. Det blir till att låna pengar till det 😦

    Min dotter har redan UGGs och de höll verkligen värmen tillsammans med ett par tunna ullstrumpor förra året. Men i år lär jag inte få låna dem, ifall det ska vara så kallt…

Kommentera

