Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

FOTD

Så här ser jag ut idag. Sänder ut speciell kärlek till läppglanset som är Isadoras Fruity Amazing Glaze i nr 49. Kir Royal. Vi vet ju alla hur smaskigt gott Kir är och denna är inget undantag. Förutom en härlig bärig färg ”smakar” den ljuvligt.

Passar dessutom på att stolt visa upp mitt mystiska blåmärke på armen. Mystiskt för att jag har ingen aning om hur jag fick det, förklaras rimligen med att det skedde under kräftskivan jag var på i lördags. Men lika glad är jag för det…

Ett svar till “FOTD

  1. Matilda oktober 1, 2010 kl. 5:59 e m

    SV: Tack! Nej jag passar inte i varma färger egentligen, haha, runt ögonen förstör det inte så mycket, men varma färger på min hud gör den matt och all lyster försvinner. Jätte tråkigt :/ Men runt ögonen går det fint ! 🙂 Läppglanset var dö snyggt förresten! 🙂 Kram

Kommentera

