Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Världens bästa sambo

När jag kommer hem från jobbet finner jag detta paket på toalettstolen av alla ställe. Märkligt ställe för ett pressutskick tänker jag men ser sen kortet och läser: Du är underbar!

Igår hade jag en så kallad mindre bra dag. Jag var inte på topp och givetvis pratade vi om detta då. Anledningen till denna present idag; ”Jag tyckte du behövde påminnas om hur underbar du är” Nämen älskade vän, kan man ha det bättre? Kan man vara lyckligare?

Jag vet inte vart jag skulle tagit vägen utan dig! Inte skulle jag dofta som ljuvlig vanilj i alla fall, den saken är säker.

2 svar till “Världens bästa sambo

  1. Carina oktober 1, 2010 kl. 10:23 e m

    Åhhh så gulligt av din sambo 🙂

  2. Mona oktober 10, 2010 kl. 5:21 e m

    Å vad härligt! Visst känner man sig ompysslad 🙂 Alla kvinnor borde få ha män som är så goa.

Kommentera

