Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD – Fimo

Mycket dagens blev det nu, men jag måste bara visa upp mina naglar. Jag berättade ju tidigare att jag köpt s.k fimostavar (bilder kommer snart) Jag fick dom igår kväll och blev så exalterad så jag slängde på ett par i all hast. Liiite mycket att ha på varje nagel kanske, men i morgon förmiddag ska jag i lugn och ro lacka om och sätta fast nya. Funderar på ett citrustema? Vill bara visa er 3D effekten man faktiskt får av dessa plaststavar. Varning för att det blir lite otympligt när det sticker upp nån millimeter. Man fastnar lätt i håret/vantarna eller liknande saker. Men jag tycker det är värt det, för guuuud så kul man kan ha med detta =)

Ett svar till “NOTD – Fimo

  1. Honi oktober 1, 2010 kl. 7:45 e m

    Jättefint! Längtar tills mina kommer! 🙂

Kommentera

