Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

FIMO

Nedan ser ni mina femtio fina fimo =) Stavarna köpte jag på Tradera av Jimbagirl, och de kostade mig 121 kr inklusive frakt. Rakbladet köpte jag också på Tradera men då av Nailwoman och det kostade mig hela 31 kr inklusive frakt. Rakbladet kan kännas lite överkurs och visst skulle man lätt klara sig utan det men dessa stavarna är mindre än vad man tror. När jag tittade på bilderna fick jag för mig att man kunde skära med en kökskniv men det inser jag nu att det skulle vara svårt.  Av denna anledning tog jag en bild när jag håller i en stav för att ni ska få en ide av hur det ser ut. Stavarna är runt 5 cm och i lättskuret gummi.

Jag ser fram emot att ha riktigt roligt med dessa. Längtar verkligen efter att få testa alla, och för mig är 121 kr absolut värt detta paket. Dessutom kom det till mig på tre dagar, vilket alltid är trevligt. Hoppas ni är sugna på många Fimonaglar framöver.

Ett svar till “FIMO

  1. Honi oktober 3, 2010 kl. 11:57 f m

    Det är jag absolut sugen på att se 🙂 Och sugen på att mina kommer också!

Kommentera

