Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

B-vitamin är en mirakelprodukt

Jag bara MÅSTE tipsa om det enklaste sättet någonsin att få starkare naglar. Det är så enkelt som b-vitamin. Jag har ätit två tabletter om dagen i ca en månad. Jag tar dom samtidigt som p-piller (det är okej att skriva om det på en sminkblogg va? Det är bara kvinnor som läser här inne ändå=) så det är verkligen inte jobbigt att komma ihåg eller besvärligt för mig. Det är inte hela världen om man glömmer en dag heller i och för sig. Det roliga är att jag nu har stenhårda naglar, verkligen säkert 74% starkare än förr !?! Visst det tar lite tid att bygga upp styrkan men i min värld så känns detta mer logiskt att bygga upp inifrån än något man penslar på nageln.

Jag köpte mina på något apotek och jag tror dom kostade runt 70-lappen. Värt ett test om du lider av sköra naglar =)

Ett svar till “B-vitamin är en mirakelprodukt

  1. Honi oktober 4, 2010 kl. 7:35 e m

    Jag vill också prova, borde ju vara bättre att bygga upp det från insidan som du säger 🙂 mina naglar är så sköra ibland att man blir galen. Ska kika efter det imorrn!

Kommentera

