Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Lemon Twist

Här kommer utlovade närbilder på min senaste manikyr. Jag erkänner: det är väldigt somrigt och nästan läskande. Men är det mitt fel att vintern är tråkig och jag hade velat sommar året runt? Nä jag trodde inte det. Det är för övrigt inte heller mitt fel att min kamera inte riktigt vill fokusera på små, små citronskivor. Bara så ni vet.

Det gula lacket är Depends #210 från höstk0llektionen!

4 svar till “Lemon Twist

  1. Lillasysters naglar oktober 4, 2010 kl. 11:22 e m

    Då drar jag iväg en beställning nu (:

  2. Mona november 4, 2010 kl. 5:20 e m

    Älskar detta lack! Blir glad varje gång jag ser det, oavsett om det är irl eller inte 🙂

Kommentera

