Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Emmas guide till YouTube # 3

En annan tjej som jag verkligen diggar på YouTube är xsparkage. Hon är lite mer vågad och gör lite mer färglada sminkningar. Vissa skulle jag aldrig visa mig i och visa skulle jag döda för men hon är alltid underhållande och lättsam. Inte pretantiöst skit här inte =)

Just denna är en sån jag kanske inte skulle gjort i hennes tappning men jag kan definitivt bli inspirerad av det och göra något liknande.

Ett svar till “Emmas guide till YouTube # 3

Kommentera

