Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Mask till Halloween

Det är inte alla som vill gå utklädda till zombies på Halloween men ändå göra något roligt. Då är ju en påsminkad mask ett jättebra alternativ. Jag inser också att det kanske är allra mest passande till en maskerad och att själva tanken med Halloween är att det ska vara skrämmande men jag gör som jag vill =) När jag blir uttråkad på kvällstid flödar denna sortens kreativitet hos mig.

Jag började lite försiktigt och stegade sen upp. Det var riktigt riktigt roligt att sitta och leka med smink och experimentera som jag gjorde. Det blir definitivt fler liknande masker när jag känner för det nästa gång. Jag sätter detta under dagens face, men jag gick inte runt så här på jobbet, just FYI =)

5 svar till “Mask till Halloween

  1. Carina oktober 5, 2010 kl. 8:09 e m

    Hihi undrar vad folk skulle säga ifall du kom till jobbet så där 🙂

  2. Teresia oktober 6, 2010 kl. 10:28 e m

    SV:Tack så jättemycket! Jag brukar måla naglarna som avkoppling så det är inte så jobbigt:)

    Det här var verkligen jättesnyggt!:D Förstår verkligen inte hur du kan göra en så fantastisk sminkning

  3. My Beauty Secrets oktober 7, 2010 kl. 7:43 e m

    jäklar så snygg mask ”! riktig tbra gjort 🙂

Kommentera

