Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Oh oh oh – jag älskar kicks

kicks blogg kunde man igår se detta retsamma inlägg. Jag har nog aldrig varit så här sugen på en MAC collection. Jag kanske måste vinna 10 000 på en lott och köpa allt? Ja något blir det i.a.f, definitivt =)

Kollektionen släpps på fredag om jag inte har helt fel.

3 svar till “Oh oh oh – jag älskar kicks

  1. Caroline/StyleFile oktober 8, 2010 kl. 12:21 f m

    Jag är mest sugen på nagellacken i denna kollektionen!

  2. maria oktober 11, 2010 kl. 10:51 f m

    ögonskuggorna fastnade jag för!

  3. Emma oktober 12, 2010 kl. 5:57 e m

    Där är många snygga saker 🙂

Kommentera

