Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Ny hudvård

Jag har slut på rengöring och övrig hudvård i mitt badrumskåp. Just nu håller jag mig flytande med rester från gamla, inte-omtyckta produkter så att min ansikte åtmisntonde blir rent och fuktat. Men det håller ju inte inte i längden eller hur???

Hör till saken gör att jag har börjat bryta ut rätt mycket, så frågan är vilken produktserie jag ska hoppas på. Jag är lite sugen på att testa Sebameds serie som finns på apoteket. Jag önskar jag hade råd med Cliniques kompletta hudvårdsserie.

Nu behöver jag råd, vad har fungerat bra för er? Utan att göra er panka?

5 svar till “Ny hudvård

  1. Mona oktober 10, 2010 kl. 5:24 e m

    Ok detta kan låta riktigt knäppt, men jag fick tipset när jag var pank och testade – och det funkade jättebra för min hud. En tuss med olivolja! Det är en budgetremover som slår många andra alternativ.

  2. Carina oktober 10, 2010 kl. 6:05 e m

    Önskar att jag kunde hjälpa till, men tyvärr så är mina ansiktsvårdsgrejjer rätt dyra 😦 Har inte köpt dem, fick dem i förtidig födelsedagspresent.

    Min dotter älskar Neutrogena: ”Oil-Free Acne Wash” pink grapefruit, hon använder hela serien. Den fick hennes ansikte i balans, även hyn på axlarna 🙂

    Har för mig att Neutrogena även har en hudvårdsserie som återfuktar, vet dock inte ifall den säljs i Sverige.

    Neutrogena är inte speciellt dyra.

  3. Marit oktober 11, 2010 kl. 8:27 e m

    Dermalogica är bäst enligt mig, men dyrt. Billigare gillar jag Weleda 🙂

  4. camilla oktober 12, 2010 kl. 2:46 e m

    Testa maryKay! Fantastiskt bra produkter! Dom kostar en del men räcker otroligt länge, åtminstone 9 månader=) Maila om du vill testa!

Kommentera

