Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Yves Rocher – Perfect Primer

Detta är Yves Roches nya primer. Den finns i två nyanser; en rosa och aprikos. Enligt utsago ska den ”omedelbart dölja alla små rynkor och skavanker:förstorade porer, trötthetstecken, ojämheter…” Innehållande rosextrakt ska primern förbereda huden för make-up och förlänga dess hållbarhet.

Spontant kan jag väl tycka att man sticker ut hakan ganska långt genom att påstå att den döljer ALLA skavanker. Det gör den inte. Men den fungerar inte sämre än någon annan primer utan funktionen att förlänga hållbarheten tycker jag fungerar över förväntan. Den ”vita på bilden är den rosa, och den är väldigt ljus. Denna kan jag personligen inte använda för jag blir cirkus sju nyanser ljusare av den, men aprikos fungerar riktigt väl.

Pris:109 kr

Plus: ger huden en viss lyster vilket är uppskattat i vinter, pumpflaska.

Minus: rosdoften är verkligen för starkt, och luktar knappt ros?

Betyg:

 

Ett svar till “Yves Rocher – Perfect Primer

  1. Lynn oktober 10, 2010 kl. 11:54 f m

    Ja, den där jäkla Fyllehunden, han kan dricka öl han! 😛

    Vilken härlig blogg! Denna måste jag hålla ögonen på! 🙂

Kommentera

