Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Sigma – Sigmax line!

Sigma Makeup har länge varit hypade för sina MAC-liknande borstar och jag har länge velat testa. Men om jag skulle göra det, vill jag ju passa på att beställa flera stycken, och blir det dyrt för min stackars plånbok. Hur som helst nu släpper Sigma tre nya borstar gjorda av ett syntetiskt material som inte ska suga upp något av produkten. Lämpar sig bäst för puder och flytande smink (finns det något annat?). Det är tre kubuki-borstar med långa skaft. Det finns en vinklad topp, en platt och en rund topp.

Jag tycker nog dom ser lite väl lika ut för att jag skulle vilja investera i alla tre, men en testar jag gärna.
Prist ligger på en för $16 eller alla tre för $42. Inte så fasligt dyrt, tänk dock på att frakt tillkommer.

Ett svar till “Sigma – Sigmax line!

  1. Emmy oktober 16, 2010 kl. 8:10 e m

    Den snea är till för rouge puder, den platta för foundation och den andra för puder 🙂

Kommentera

