Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

FOTD

Egentligen är detta FaceOfYesterday men ni fattar vinken. Så här såg jag ut när fötterna styrde oss mot en inflyttningsfest hos en kompis. En lila smokey-aktig make som kommer från min älskade Masquerade pallett från Smashbox. Finare än snus tycker jag!

7 svar till “FOTD

  1. Honi oktober 17, 2010 kl. 4:34 e m

    Jättefint tycker jag också 🙂 Passar din ögonfärg superbra!

  2. Nailtastic oktober 17, 2010 kl. 4:44 e m

    Snyggt! Det blir ofta lila för mig också när det vankas fest.

  3. Ninni oktober 17, 2010 kl. 5:10 e m

    Superfint! Vad är det för produkter du använt? Läppstiftet är underbart!

  4. Clara oktober 17, 2010 kl. 6:37 e m

    Hej Emma, jag undrar vad som har hänt med din YouTube Kanal? Varför har du inte gjort videor på länge? Jag gillar dina videos väldigt mycket och jag saknar dem, snälla börja göra videos igen!

    • Sminkhörnan oktober 17, 2010 kl. 9:09 e m

      Jaaag veet…. jag har helt hamnat på sne med dom. Förstår inte riktigt vad som har hänt. Men jag har faktiskt tänkt dra igång igen. Då göra videos på både svenska och engelska, för att variera lite. Jag lovar att försöka sätta igång inom snar framtid. Tack för peppet =)

Kommentera

