Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Elixir 7.9

Det är ingen hemlig häxblandning som jag har kokat ihop här hemma utan den senaste nyheten från Yves Rocher. Det har tydligen tagit tolv år att arbeta fram detta patenterade anti-age elixir som innehåller de sju mest effektiva ämnena för att bekämpa ålderstecken. Nu är jag kanske inte i den mesta passande personen att testa anti-age produkter med mina 25 år, men jag tänker ge det ett försök. Om inget annat är det spännande att testa något med en pipett.

Den ska tydligen ha anti-age effekt för:

  • Utslätande rynkor
  • Förfinad hudstruktur
  • Förnyad överhud
  • Hudens lyster
  • Hudens spänst
  • Hudens vitalisering
  • Skydd mot fria radikaler
  • Skydd mot yttre stress

Jag återkommer med recension!

6 svar till “Elixir 7.9

  1. XOXO, LANAH oktober 18, 2010 kl. 6:45 e m

    Sv: Vad roligt att du är med i Dagens blogg! Önskar dig lycka till 🙂

  2. Linnea oktober 18, 2010 kl. 6:51 e m

    sv; tack för gissningen =)

  3. ebba oktober 18, 2010 kl. 6:54 e m

    Sv; Haha, nej jag vet! Men detta är något som har pågott i 2 hela år nu! Och jag håller på att träna bland skånes bästa 14 åringar så jag måååååste träna!!!

  4. Johanna oktober 21, 2010 kl. 6:38 e m

    Sv: Tack ska du ha! Du är jätte duktig du med! 🙂 Kram

Kommentera

