Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Förresten….jag vann =)

Jag och sambon var på en bröllopsmässa för ett par veckor sen. Lite för att sakta men säkert börja fundera på hur vi skulle vilja ha ett framtida bröllop. Hur som helst, så fanns det många make-up artister på plats, tillsammans med hudterapeuter och liknande och flera av dom hade tävlingar på plats. Det enda man behövde göra var att skriva sitt namn på en lista, och vet ni vad? Idag fick jag ett meddelande om att jag vann en ansiktsbehandling. Så i morgon ringer jag upp och bokar en tid för lite Emma-tid!

Wihoo…

Upptatering: Jag fick tid redan i morgon, onsdag. YAY. Mysigt att få skämma bort sig nu i höstmörkret, mitt i veckan, efter jobbet!

5 svar till “Förresten….jag vann =)

  1. marie 'makeupartist oktober 18, 2010 kl. 8:06 e m

    Tack så mycket 🙂 Det blev en riktigt bra första dag, men nu är huvudet och kroppen helst slut :p

  2. Jessica oktober 18, 2010 kl. 8:30 e m

    Sv: ja, gokväll 🙂 Vilken fin blogg du har!
    Kul att du vann, själv går jag på privatskolan för hudvård &spa, så jag får inte så många ansiktsbehandlingar just nu. Men ger desto fler 🙂

  3. Honi oktober 18, 2010 kl. 10:16 e m

    Grattis! Skönt med lite gratis vardagslyx 🙂

  4. Martina J:son Gren oktober 18, 2010 kl. 10:56 e m

    Sv: Tack så hemskt mycket för att du gillar armbandet! 🙂

Kommentera

