Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Neautrogena – Visibly Clear Spot Stress Control

Som jag har berättat tidigare har min hy brutit ut väldigt mycket på sistone. Jag har varit inne på att en ny rengöringsserie är precis vad jag behöver och funderat ett tag på vilken jag skulle välja. Egentligen hade jag gärna köpt på mig en hel Clinique serie men då hade jag inte haft pengar till mat den sista veckan innan lön, så det fick bli ett billigare alternativ.

När kvittot visar ett total på mindre än 200 kronor för tre steg rengöring så känner jag att jag bara måste testa. Om det är för bra för att vara sant så har jag åtminstone inte gått för mycket minus =)

Valet föll alltså på Neutrogenas Visibly Clear Spot Stress Control. Kanske har vi tur, och hittar en billig lösning på problemet. Kanske inte. Den som lever får se…

6 svar till “Neautrogena – Visibly Clear Spot Stress Control

  1. Carina oktober 19, 2010 kl. 9:07 f m

    Min dotter använder en mix av Neutrogenas produkter och det hjälper hennes hy väldigt bra 🙂 Hoppas att det fungerar för dig med!

    (Just nu är produkterna slut, och nästan direkt ploppade det upp lite finnar i pannan)

    • Sminkhörnan oktober 19, 2010 kl. 9:26 f m

      Jaså, det är så pass??? Ja det bådar ju gott. Hoppas dock att det inte är hormonell-pubertets-finnar jag får nu vid 25 års ålder =)

      • Carina oktober 19, 2010 kl. 9:28 f m

        Haha nä, det är ju klart att du inte får det, men hjälpte det henne, kanske det även kan hjälpa dig tänkte jag 🙂

      • Sminkhörnan oktober 19, 2010 kl. 9:47 f m

        Heheh jo jag förstod det =)

        Tycker ändå jag är duktig som motionerar, dricker MASSOR av vatten och sover som jag ska. Men nä, så roligt ska nog inte livet vara =)

  2. Alexandra Lich oktober 31, 2010 kl. 2:08 f m

    Tar dom bort finnarna? 🙂

Kommentera

