Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Smashbox på Eleven

Visste ni om detta???

Hos Beauty By Tanci läste jag att Eleven nu säljer ut Smashbox för upp till 75 % rabatt. Varför har inte detta varit på nyheterna. Nu är självklart de absolut mest lockande produkterna inte rabbatterade men ett par snyggingar finns det allt.

Dessa Beyond Beauty Fusion Eye & Cheek Palettes ser inte helt fel ut. 8 skimmrande nyanser i varje palett som kan användas till ansikte eller ögon. Har tidigare kostat 330 kr men kostar nu 195 kr. Det är ett bra pris minsann.

Det som lockar mest för mig dock är dessa Heartbreaker Eye Shadow Palette som kom ut med Heartbreaker kollektionen. De har tidigare kostat 325 kr men kostar nu endast 160 kr. ALLA skuggor från Smashbox som jag testat har jag älskat. Tror inte detta skulle vara något undantag. Jag vill ha båda.

Hoppas detta erbjudandet står sig till löning på måndag!

2 svar till “Smashbox på Eleven

  1. Honi oktober 20, 2010 kl. 11:46 f m

    Jag satt och plockade ihop en beställning men i slutet ska man prompt ha ett telefonnummer vilket jag inte har (Och mitt danska telefonnummer funkade inte) .. så det blev inget för mig 😦 synd.

Kommentera

