Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Hösthår

Det är dags för en höstklippning. Jag behöver en upplyftning i form av både klipp och färg. Jag surfar runt som en tok för att få lite inspiration. ”Dom” säger ju att luggen är inne nu i höst, men att klippa lugg för att det är trendigt och sen i fyra år behöva leva med att den växer ut och är kortare än resten av håret känns inte så lockande just nu. Jag vill nog köra vidare på min page-look som är klassisk och tidslös. Färgen hoppas jag kunna leka destu mer med. Jag tänker mig en varm mörkbrun grundfärg med slingor i skiftande bruna/koppar/guldiga färger. 

Kommentera

