Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

A Tartan Tale Chapter 1, Lip, Eye & Brush Bags

Från MAC julkollection A Tartan Tale Chapter 1, Lip, Eye & Brush Bags kommer ett antal olika skotsrutiga väskor fyllda med härligheter. Dessa två har speciellt fått igång min puls. De kostar 565 kr/styck och innehåller 5 borstar var. Finns att köpa på kicks.

Den här gröna vackra pjäsen heter A Lady & Her Tricks Buff & Line Brush Collection och innehåller MAC borstar; 168SE, 187SE, 209SE, 219SE och 252SE. Jag kan lätt se mig använda alla, flitigt och väl.

Ovan ser ni Sweep me off My Feet Sweep & Define Brush Collection med MAC borstar; 129SE, 190SE, 212SE, 227SE och 275SE. Det enda som stör mig här är foundationborsten som jag vet att jag inte använder, har två stycken redan och jag hatar dom verkligen =) Men det är nästan värt att köpa ändå för dom andra borstarna.

2 svar till “A Tartan Tale Chapter 1, Lip, Eye & Brush Bags

  1. Ninni november 5, 2010 kl. 3:19 e m

    Köpte ett sånt där liknande kit från MAC häromåret och jag använder borstarna varje dag. Kvaliteten är fantasisk!

Kommentera

