Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

EOTD

Ungefär så här ser mina ögon ut sex dagar av veckans sju. Dels sminkar jag mig mellan 05:45 – 06:00 och då är man ju knappt vid liv. Men jag håller mig till varma toner, i brunt/guldigt/champagne. Bilderna är inte riktigt rättvisa men visar hur jag håller locket neutralt och sen markerar globlinjen. Neutralt men ändå lite skimrigt.

Gud vad jag önskar att jag hade vanliga arbetsdagar så jag kunde gå upp som vettiga människor vid sjutiden. Då hade jag kanske orkat med lite mer avancerade sminkningar. Men men….jag har ju ett jobb i alla fall =)

Ett svar till “EOTD

  1. Honi november 9, 2010 kl. 10:50 f m

    Gud att du orkar sminka dig så tidigt, jag hade varit som en levande Zombie tror jag :p Riktigt fint och neutralt!

Kommentera

