Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Ghd Belöning

Som jag berättade för några dagar sen har jag lyckats gå ner 10 kg *YAY* och nu är det dags för min belöning. När jag påbörjade denna resa lovade jag mig två delbelöningar och en stor belöning vid slutet. Nu har jag kommit till min andra delbelöning vilket är en ghd plattång. Jag har suktat efter dessa plattänger i flera år, men nånstans har det tagit emot att lägga nästan 2000 kr på en plattång, men nu jä*lar.

Det brukar finnas lite olika set med ghd produkter. Jag är nu sugen på ghd Midnight Gift Collection, som är en julkollektionen från ghd. Här har dom verkligen slagit på stort och bjuder på massa produkter för nästan samma pris som annars. Detta kit innehåller:

  • Nya ghd Gold Classic Styler.
  • Praktisk resehårfön.
  • Exklusiv förvaringsväska/värmematta (roll mat) medföljer.
  • Två ghd hårclips, Baroque resespegel & ”skattkista” medföljer.
  • Maxtemperatur: 190°C.
  • Sladd: 2.6 m
  • 2 års garanti.

 

 

 

Detta kostar då 1999 kr, vilket är vad en tång kostar själv nästan. JOHO…jag lovar. Här får man hemskt mycket för pengarna och sen är det väldans fint också. Hoppas jag kan beställa det snart, finns på eleven.

Kom ihåg att det är väldigt viktigt att även hålla löften som man givit sig själv. Annars tappar man förtroendet för sig själv precis som man skulle gjort med någon annan människa. Därför belönar jag mig  precis som jag lovade!

6 svar till “Ghd Belöning

  1. Carina november 10, 2010 kl. 1:44 e m

    Fin belöning 🙂 Vad jag har hört ska GHD vara ett väldigt bra märke, men ruskigt dyrt. Fast 10 kg förtjänar en riktigt bra belöning 🙂

    Jag har också ett belöningssystem. Fast just nu går jag inte ner i vikt alls 😦

    Har dock gått ner ca 14 kg sedan i Augusti 2009, och det är jag nöjd med.

    Hoppas dock på att gå ner ytterliggare 10 kg till 🙂

  2. Ninni november 10, 2010 kl. 2:24 e m

    Ja är man sådär duktig så är man klart värd en belöning! Du skrev att detta var din andra belöning – vad var den första, får man fråga?
    🙂

    • Sminkhörnan november 10, 2010 kl. 3:27 e m

      Det får man. Då beställde jag nagellack från Transdesign. Sista stora belöningen blir en tatuering. Tyckte det gick lagom mycket upp i pris efterhand =)

  3. Ida november 10, 2010 kl. 2:56 e m

    Har 2 st och jag kan säga dig att dom verkligen är värda sina höga pris! 🙂
    Älskar dom ❤

Kommentera

