Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Orientalisk Njutning?

Denna låda finns att köpa hos Yves Rocher inför julen, innehållande tre produkter. Det är en fin lyxig förpackning men ungefär där slutar trevligheterna runt denna låda. Inuti finne ett massage-elixir innehållande arganolja, en lermask för ansikte eller hår (!) och en träkam. Jag kan väl sträcka mig till att påstå att även kammen är fin och användbar. Masken har jag använt i håret en gång och aldrig mer. Den gjorde mitt hår fruktansvärt strävt och frissigt samtidigt om det är logiskt? Jag var tvungen att ha håret uppsatt dagen efter och sen duscha igen så fort jag kom hem. Massageoljan har använts en gång, luktar unket, och håller sig inte oljig särskilt länge. Nä detta får nog inte ens bo kvar i mitt hem särskilt länge till. Kostar ca 219kr för den som är intresserad ändå.

2 svar till “Orientalisk Njutning?

  1. Carina november 10, 2010 kl. 6:51 e m

    Vad trist!

    Vill du ha en riktigt bra och skön massageolja så köp Sensual Massage Oil, från The Body Shop. Den doftar så gott och är så skön på huden! Hihi barnens far älskar den 😉 Jag med!

  2. Jenny november 10, 2010 kl. 9:22 e m

    åh det där skulle jag behöva!
    kram på dej

Kommentera

