Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

FOTD – typ….

Jag är ensam hemma, mannen spenderar helgen i en inspelningsstudio med sitt band. Jag känner för en slappedag med TV, tända ljus, bloggar och annat mysigt. Jag sätter mig vid sminkbordet en stund och leker lite. Blir nöjd med resultatet och vill visa er. Glad i hågen springer jag efter kameran för att föreviga dagens make. Vad finner jag? Att den där jä*la musikern tagit med sig kameran för att dokumentera inspelningen av det kommande platinumsäljande albumet. Jaha, mitt smink är fint idag i.a.f. Bara så ni vet.

Ett svar till “FOTD – typ….

  1. Carina november 15, 2010 kl. 5:21 e m

    Det där är så himla irriterande, man tänker ta några kort, och vart är kameran???

    Råkade ut för det i helgen. Dottern hade tagit den för att spela in några youtubklipp.

    hihi vi får hoppas att hans nästa album då blir ett platinumsäljande album, så att han kan köpa en egen kamera 😉

Kommentera

