Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Det är ingen vanlig dag…

…för det är Emmas födelsedag. Tihi.

Idag fyller jag ett helt kvart sekel, alltså 25 år. Det är galet. Hoppas det är okej att fortfarande tycka det är barnsligt roligt att fylla år och bli uppvaktad. Jag blev väckt av sång och tända ljus, pussar och mys. Jag fick på tok för mycket presenter inkluderande en ansiktsbehandling. Tackar! Dessutom fick jag detta underbara armband av min älskade sambo. Det är av Efva Attling och på ringen står Amor Vincit Omnia (latin för kärleken övervinner allt). Det är bara så JAG, och jag älskar det.

8 svar till “Det är ingen vanlig dag…

  1. Honi november 18, 2010 kl. 11:08 f m

    Grattis grattis tusenfald grattis! 🙂

  2. Carina november 18, 2010 kl. 11:43 f m

    Grattis på 25-årsdagen 🙂

    Det är väl klart att det är okey att tycka att det är roligt att fylla år och att bli uppvaktad. Passa på att njut av dagen 🙂

    Vilket fint armband du fick av din sambo! Texten på armbandet var väldigt fint skrivet ”kärlek övervinner allt”.

  3. Vanesa november 18, 2010 kl. 12:34 e m

    SV : Jaa men visst !! 🙂 TAck så mycket 😀

  4. Wysteriia november 18, 2010 kl. 3:58 e m

    Grattis 😉

    Och tack för dina fina kommentar 😀

  5. Nailtastic november 19, 2010 kl. 8:33 e m

    Grattis i efterskott! Hoppas du fin en underbar dag.

  6. Andréa november 19, 2010 kl. 9:53 e m

    Sv: Just det, glömde IaMias 🙂

    Grattis!!!

Kommentera

