Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Elixir 7.9

För ett tag sen fick ni se att jag fick detta elixir hemskickat från Yves Rocher. Jag vill med detta inlägg bara säga att jag tror inte jag kan skriva en recension om det. Dels är detta en del av en stor anti-age seri och detta är den enda produkt jag fick testa. Dels ska den försärka en anti-age effekt som då alltså redan sker från början. Dels är jag endast 25 år gammal och känner mig inte riktigt redo att avgöra anti-age effekter. Jag har alltså använt denna ett tag men märker inget, varken bra eller dåligt. Så istället för att tvivla på dess formula och effekt väljer jag att inte bedömma alls. Hoppas det är förståligt.

2 svar till “Elixir 7.9

  1. Carina november 18, 2010 kl. 2:11 e m

    Hihi du kan alltid skicka över den till mig 😉 Jag har både fina linjer och ett par lite djupare linjer… 😉

Kommentera

