Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Yves Rocher – Lash Plumping mascara

Så här ser Yves Rochers senaste mascara ut. Det är Lash Plumping mascara som enligt hemsidan lovar att du; får nästan dubbelt så fylliga fransar med mascaran med återuppbyggande risvax och milt påbyggande effekt. Håller i 12 timmar!

Mitt omdöme: Jag gillar denna mascara, som vardagsmascara. Det är en härlig tjock borste som på två/tre drag färgar alla mina fransar och fyller ut dom rätt så bra. Dock är fransböjare ett absolut måste innan aplicering, annars är  mascaran lite för tung och väger istället ner fransarna. Jag märker inte av något bortfall men den är samtidigt lätt att tvätta bort, det gillas. Jag kommer helt klart använda upp den tuben jag har men det är nog tveksamt att jag köper en ny.

Pris: 119 kr

Betyg: 3/5

2 svar till “Yves Rocher – Lash Plumping mascara

  1. Lillasysters naglar november 19, 2010 kl. 6:02 e m

    Alltså… dina ögonbryn. Så. Jävla. Snygga.

Kommentera

