Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

GHD – Midnight Deluxe Set

OMG, jag är kär!!!

Jag berättade för ett tag sen att jag lyckats gå ner hela tio kilo i vikt och som belöning för mitt hälsosammare liv köpte jag en ghd plattång!


Jag köpte alltså hela julsetet med tången, resefön och etui. Som plus får man även en liten spegel och en förvaringsask att ha allt i, detta är dock frivilligt =) Etuiet tycker jag personligen är briljant. Det är nämligen värmetåligt så direkt efter ”plattning” kan man dra ut sladden och lägga den i etuiet och stänga. På så vis skyddas möbler, barn eller som i mitt fall katten från varmen. Tången är ju sen huvudingrediensen i detta otroligt lyckade koncept och vilken tång det är. Jag kan inte beskriva den på något annat sätt än perfekt. Den blir varm på cirka 20 sekunder, den gör håret platt och glansigt direkt (och mitt hår är väldigt frizzigt i sig självt). Vad mer vill man ha av en plattång? Resefönen är för övrigt bättre än min ordinarie fön från Babyliss. Klämmorna som också medföljer annvänder jag varje gång, dom sitter fasthakade inuti etuiet.

Jag tycker inte ens priset på 1900kr är särskilt bisarrt nu längre när jag vet vad man får för det.

6 svar till “GHD – Midnight Deluxe Set

  1. Lillasysters naglar november 24, 2010 kl. 7:15 e m

    Fasen så lyxigt det är/ ser ut!

    Grattis till duktig viktminskning, tjejen!

  2. Andréa november 24, 2010 kl. 7:21 e m

    Sv: Kul att man kunde vara till nån slags hjälp 🙂

    Underbart fint set!

  3. Carina november 24, 2010 kl. 7:23 e m

    Alltid kul att hitta produkter som man bara älskar 🙂

    Har sneglat på detta set ett tag, men har helt enkelt inte råd att köpa den till min dotter.

    ———-

    Tack!

    Har ingen aning om vad dottern använder för att föra ut videon på YouTube, ska fråga henne.

    Hmmm okey, dottern får helt enkelt lära sig att ha mini-videokameran eller mobilen vinklad rätt från början 😉

  4. Emelie - Crazynails november 25, 2010 kl. 6:25 e m

    Sv:
    Tack själv för din kommentar 😀

  5. Frida november 30, 2010 kl. 1:17 e m

    Sv: Ja denna tid på året ska man sitta hemma och njuta av det fina vädret… dricka lite choklad eller té.

    Vad härligt med 10 kg’s viktnedgång och du är mer än förtjänst av det underbart söta kitet.

Kommentera

