Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD – Take the stage

Här har vi mitt senaste inköp av OPIs Burlesque kollektion nämligen Take The Stage. Här har jag en svart bas, bara för skojs skull. Men vet ni vad? I dont like it. Inte alls faktiskt. På mig ser detta lacket smutsig ut, även utan den svara basen.  Det är en ful metaliskt finish som inte smickrar mig alls. Liten besviken är jag allt, för jag tycker nog det är fint på andra swatches jag har sett. Men men….man kan inte få allt här i livet.

2 svar till “NOTD – Take the stage

  1. Nailtastic november 29, 2010 kl. 7:49 e m

    Jag tycker det ser jättefint ut på dig! Själv gillade jag det här lacket, även om det inte är det finaste i kollektionen. Finast är The Show Must Go On. 🙂

    • Sminkhörnan november 30, 2010 kl. 8:12 f m

      Jag håller med. Hade det inte varit för att glitterlack driver mig till vansinne vid borttagning så hade jag burit det VARJE dag. Kan man önska sig mer tålamod i julklapp? =)

Kommentera

