Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

EOTD – Boooring

Hur roligt är detta? Jovisst det är neautralt och fint, men hur kul egentligen? va va va?

När morgnarna är ännu jobbigare än vanligt, kollektivtrafiken gör min minst en timme sen till jobbet varje dag, det är -23 grader utomhus och livet är livet mindre roligt än vanligt; då ser mitt smink ut så här. VARJE DAG. Jag som älskar färg och roliga kombinationer håller mig till ljusa, chamgagne färger på locket och lite mörkare brunt i globlinjen och yttre hörnet. Whoptido!!!

Om jag någonsin gör en rolig sminkning igen lovar jag att visa den =)

2 svar till “EOTD – Boooring

  1. Honi december 2, 2010 kl. 1:00 e m

    Jag tycker det blev fint iallafall! Nu när jag ändå är här inne, satt på youtube och gjorde lite research på mitt sminkbord för att se hur andra organiserat inuti och hittade en video på någon som jag omedelbart trodde var dig som visade sitt bord! Blev helt shockad, är det dig måntro? 🙂 med lillmissen på byrån?

    • Sminkhörnan december 2, 2010 kl. 8:30 e m

      Hehe visst är det jag. Innan jag började blogga på svenska hade jag en kanal som jag uppdaterade ganska ofta och fick bra respons på. När jag sen började arbeta på heltid fanns det inte riktigt tid till det längre, tyvärr. Får se om jag kommer igång igen med det. Vad tyckte du?

Kommentera

