Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

LOTD – Reflecting Cherry

Även om mina ögon inte alltid blir så roliga så här på vintern, så gillar jag att slänga ner ett gäng (okej kanske 18 st) läppgrejor som jag kan applicera när jag väl kommer till jobb. Här är en favorti. Isadoras Express Star gloss i  Reflecting Cherry. Härliga små glitter lila, blått och metallisk guld och silver. Lite festligt så där men ändå vardagschict, ja ni fattar =)

2 svar till “LOTD – Reflecting Cherry

  1. Carina december 2, 2010 kl. 12:40 e m

    Vilket fint läppglans, och jisses vilka vackra läppar du har 🙂

  2. Honi december 2, 2010 kl. 8:36 e m

    Sv: Jag tyckte det var jättekul att se dig in action, kikade in dina andra videos också och tyckte om dom jättemycket! 🙂 var bara kul att jag helt plötsligt hamnade hos dig och kände igen dig från bloggen!

Kommentera

