Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Goda nyheter!

Som att det inte räckte att det är fredag idag, solen skiner och jag är på ruskigt bra humör så fick jag precis goda nyheter.

Satt precis på möte och fick reda på att min vikariat blev förlängt från sista mars till sista oktober nästa år. Det är sju månader extra. Det känns så jäkla härligt att ha ett säkrat jobb i nästan ett år till. Den säkerheten och tryggheten är guld värd. Jag uppskattar att mina chefer förstår min oro med jobbsökande och så och ger tidiga besked.

Ikväll blir det en flaska vin och lite god mat =)

Kram på er!

Ett svar till “Goda nyheter!

  1. Carina december 10, 2010 kl. 9:03 e m

    Grattis! eller vad man nu säger 😉

    Jättekul… att du får förlängt vikariat så att du slipper känna stress och oro 🙂

    En tidig julklapp från din arbetsgivare 🙂 Gulligt!

Kommentera

