Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD – Refresh Mint

Kände för en lite roligare manikyr som omväxling från alla mörka, dova färger som oftast pryder mina naglar nu fö tiden. Det fick bli något så somrigt som Refresh Mint från China Glaze. Jag tycker verkligen om denna färgen även om det får mig att längta efter våren galet mycket!

Ett svar till “NOTD – Refresh Mint

  1. Nailtastic december 13, 2010 kl. 8:53 e m

    Såå fint! Och jag längtar till våren jag med. Jag älskar visserligen höstens och vinterns kollektioner, men inget slår de gladare vår- och sommarlacken. 🙂

Kommentera

