Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Försmak av våren

Redan nu har mailen om vårkollektioner börjat ramla in från diverse företag. Jag dreglar lite och drömmer mig bort till varmare dagar, mindre kläder, pastelliga make-uper och snygga solglasögon. Våren, nu kommer du hit, ögonabums!

Denna bild kommer från Face, visst ser det ljuvligt ut?

4 svar till “Försmak av våren

  1. Lillasyster december 15, 2010 kl. 10:43 f m

    SV: Känner mig plötsligt sjukt korkad. Om man ska kunna ha det på läppar OCH kindben så lär den inte finnas som ljus? 😀 Kanske är jag ute och cyklar…?

    Och förresten, du som kan en del om smink. Var köper jag Dermalogica billigast?

    • Sminkhörnan december 15, 2010 kl. 11:05 f m

      Hehe ah ja, inte så dumt tycker jag. Kunde dock finnits lite rosaaktiga toner också =)

      Jadå, spontant skulle jag nog säga nätet? Har du kollat runt. Just Dermalogica säljs väl nästan bara hos hudterapeuter annars. Testa hudvårdsbutiken.se kanske.

  2. Lillasyster december 15, 2010 kl. 11:14 f m

    Hihi, såklart menade jag på nätet ^^ Jag köper på salong nu men det är såå dyrt!

Kommentera

