Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Red red lips…

För varje gång jag använde TBSs lip & cheek stain blir jag lite mer kär i den. Inte nog med att färgen är en härlig djup färg som är riktigt snygg, den är såååå skön på läpparna. Jag tycker ofta det är ganska jobbigt att ha röda läppar för det kräver väldigt mycket underhåll. Jag blir nojigt hela tiden och springer för att bättra på och se till att det ser bra ut. Med stainet tar jag på, det känns varken klibbigt, torrt eller obehagligt utan mer som ett läppglans. När jag sen tror att färgen är borta, utsliten och bara konturerna kvar, sitter en fortfarande härlig färg kvar på läpparna. Det är helt briljant. Dock använder jag inte den alls på kinderna, det får jag inte att fungera alls =)

 

 

 

 

 

 

 

 

 

3 svar till “Red red lips…

  1. Lillasyster december 14, 2010 kl. 5:51 e m

    Finns det fler färger, ljusa? (:

  2. sminkjante december 20, 2010 kl. 4:46 e m

    Den ser grymt snygg ut på läpparna.

Kommentera

