Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD

Det här är Depends minilack i Nr. 184. En ljus krämig lila. Jag gillar denna lika mycket som jag gillar alla andra depend lack. Det krävs bara två lager och det är jättefint =)

Ett svar till “NOTD

  1. Carina december 20, 2010 kl. 11:09 f m

    Grattis!!! 🙂

    och tack själv! Kände att du behövde något glädjande efter din tuffa höst/vinter. Hoppas att pluggandet bär frukt för dig snart, att du får någon gång i framtiden får ditt drömjobb 🙂

    Även jag har det tufft, och när det är jultider eller när jag mår som sämst, så vill jag ändå glädja andra. Jag blir också glad av det 🙂

Kommentera

