Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Vampire Red

För att matcha mina retroröda naglar idag slängde jag på ett lika eldigt rött läppstift. Valet föll då på Viva La Divas Vampire Red. Ett riktigt härligt och bekvämt rött stift som jag gärna använder, när jag vågar, för det är minsann lite vågat. Men så här en mellandag måste man göra arbetsdagen lite roligare när man vet att hälften av kontoret (och  Sverige också för den delen) är lediga men jag ”tvingas ” jobbar.

Ett svar till “Vampire Red

Kommentera

