Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Good skins Labs – Eyliplex-2 Eye Lift + Circle Reducer

Trots att det stör mig lite måste jag redan vid tjugofem års ålder erkänna att jag faktiskt har lite påsar under ögonen. Min mamma har rejäla problem med samma sak och hon har t.o.m lagt sig under kniven en gång för att släta över pr0blemen. Nu verkar det som att jag ärvt detta lilla problem så jag tänker att det måste vara bättre att arbeta förebyggande. Därför har jag nu inhandlat min första aktiva ögonkräm som ska trolla bort alla mina bekymmer.

Valet föll på Good Skin Labs Eyliplex-2 Eye Lift + Circle Reducer som jag i.a.f har hört mycket gott om. Får se vad jag tycker. Jag fick köpa den (ordinarie pris 425kr) och dess storasyster Tri-Aktiline Instant Deep Wrinkle Filler (ordinarie pris 299 kr) för 595 kr hos kicks.

2 svar till “Good skins Labs – Eyliplex-2 Eye Lift + Circle Reducer

  1. Ninni december 27, 2010 kl. 8:56 e m

    Det syns inte på dina bilder att du har påsar iallfall. Om du röker så sluta genast med det för det ger påsar under ögonen. Min mormor rökte i alla år och hon hade sånna illa påsar att man kunde rulla in dem under glasögonen på henne. Inte så kul…

    • Sminkhörnan december 28, 2010 kl. 8:14 f m

      Heheh, nä det gör jag inte. Men min mamma gjorde, så det kanske byggde på hennes problem. antagligen är det så att jag ser det 453 gånger mer än alla andra, som med alla komplex. Men när jag är osminkad så syns det faktiskt rätt tydligt. När jag har testat krämen i några veckor ska jag visa före och efter-bilder. Får se då om det gör någon nytta =)

Kommentera

