Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

MAC – Cham Pale

Nu har jag flera gånger sagt att jag inte brukar falla för MACs kollektioner och sen visat en som jag tyckt var riktigt fin ändå. Så nu får jag väl ändra mig och säga att jag faktiskt ibland fastnar för Mac kollektioner. Här är ytterliggare en. LipglossBitch som alltid ligger steget före oss andra (eller mig i.a.f) visar upp dessa härliga bilder på diverse smink som jag bestämt tror måste inhandlas hem till mig.

Den 1/1-2011 ska denna finnas på plats i MAC diskar och jag ser flera saker jag skulle vilja ha. Ögonskuggspalletten här under är ett definitivt måste. Är den inte bara jättefin? Eye Shadow x4 “Caviar Dreams” 425kr innehåller – Brule, Et tu, Bouquet?, Caviar Dream, Retrospeck

Även läppstiften ser härliga ut, men jag har lite svårt att bära nakna läppfärger så dessa skulle jag nog behöva testa för att veta vilken som är snyggast, tror inte jag behöver alla. Lipstick 175kr – Flustered, Gel, Quiet Please, Tanarama

Nästa gobitar är nagellack och highlighters. Även om highlighterna (?) ser fina ut är just highligter en sån produkt som jag inte kan mana mig att köpa särskilt många av. Har man en rosa, en vit, en bronzig så har man alla, eller är det bara min åsikt? Nail Lacquer 140kr – Soirée, Very Important Platinum.  Special Reserve Highlight Powder 265kr – Chez Chez Lamé, Rosé Ole

Det finns massor mer att se hos LGB om ni är intresserade!

2 svar till “MAC – Cham Pale

  1. Hazedesign december 28, 2010 kl. 7:07 e m

    apropå nåt helt annat, har letat som en galning efter din blogg då jag tappade bort alla favoriter och inte för allt i världen kom ihåg vad den hette..haha, men nu så..
    God fortsättning och gott nytt år från en okänd tidigare stadig läsare 🙂

Kommentera

