Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Sachajuan – Straight Out Gel

Det blev minsann en sväng på stan idag också, busigt värre. Idag blev det lite nödvändigheter inför nyår, som jag visar i morgon. Dessutom fick denna godbiten följa med mig hem. Jag har länge varit sugen på att testa Sachajuan men inte riktigt haft ett behov av något. Jag har svårt att köpa en relativt dyr produkt utan att det finns ett behov för det, såvida det inte är smink såklart, då handlar jag bara för att titta på det.

Hur som, det blev Straight Out Gel, som ska fungera som ett utslätande värmeskydd som appliceras i fuktigt hår. Jag hade tänkt att detta skulle ersätta mitt tidigare värmeskydd från Goldwell och reda ut mitt annars frissiga hår. I shall return med en recension senare

Den söta tjejen på Kicks gav mig dessutom halva priset på 145 kr, istället för reapriset som var 102 kr. Tackar och bugar!

Ett svar till “Sachajuan – Straight Out Gel

  1. Carina december 28, 2010 kl. 9:26 e m

    Ser fram emot en recension 🙂

Kommentera

