Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Inför det nya året…

Igår blev det som sagt en runda på stan, lite smått och gott inför nyår ”behövdes ”och här kommer bildbevisen. Det blev lösfransar från Ardell (två par för 99kr på Kicks), dom små sidofransarna åker minsann på på självaste nyårsafton, är det fest så är det. Brynknivarna kan jag numera inte leva utan. Efter ögonbrynsplockning rakar jag alltid rent med en kniv, finns i olika versioner med dom från Depend är riktigt bra. Det blir så härligt slätt vilket gör att en highlighter under brynet blir så mycket snyggare. Till slut blev det ett glitter från nyöppnade Mist i Linköping. Det blev ett guldigt, holographiskt s.k glimmer som heter Cheetah. Tänkte använda detta både på naglarna och på ögonen på nyår. Jag lovar att visa er.


3 svar till “Inför det nya året…

  1. Nailtastic december 29, 2010 kl. 5:43 e m

    Gah, de där ögonbrynsknivarna låter läskiga!

    • Sminkhörnan december 29, 2010 kl. 9:31 e m

      Hehe, nä då, dom är helt underbara. Vet inte hur jag har överlevt utan dom tidigare =) Det blir så lent och jag har aldrig skurit mig eller något sånt.

  2. HazeDesign-smyckesblogg december 30, 2010 kl. 1:20 e m

    Älskar att man får överdosera glitter på nyår haha, så fint 😀

Kommentera

