Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Depend – Cracked effect

Är detta verkligen en tillräckligt stark trend för andra märken att hänga på? Jag är redan lite trött på det måste jag säga, även om Isadoras nysläpp som LGB visade upp i dagarna ändå lockar liiiiite, så nä detta är inte för mig. Nu hänger Depend på trenden, förvånansvärt sent eller? Redan från början tyckte jag det kändes lite blonderad-15åring-på-nittiotalet. Jag hoppar av detta krackelerande tåget!

4 svar till “Depend – Cracked effect

  1. Carina december 30, 2010 kl. 3:14 e m

    Hihi jag som nu har börjat gilla dem. Var inte så förtjust i den svarta jag köpte förut, men de jag testade idag var riktigt lockande. Lägger upp bilder så snart jag lyckats få någon någorlunda bra bild 🙂

  2. Wysteriia december 30, 2010 kl. 5:10 e m

    Ja smaken är ju som baken..hehe ;D Jag gillar det som tusan beroende på kombinationen 🙂

    Den här kombinationen blev min favorit – http://wysteriiasblogg.se/antligen-testat-isadora-graffiti-nails

    Jag har de nya graffiti lacken hemma så tänkte se om jag kan luska ut någon ny favvokombination 🙂

  3. Wysteriia december 31, 2010 kl. 12:15 e m

    Svar: Hahaha tack 😉

    Hoppas du får en mysig nyårsafton 🙂

  4. NeedHelp januari 2, 2011 kl. 5:52 e m

    Jag tycker sånt är väldigt fint med rätt färger så kan det bli jävligt snyggt. Har dock aldrig haft på mig sånt själv.. 🙂

Kommentera

