Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Smashbox – Hyperlash Mascara

De flesta som innehar Kicks-kort har nog hoppat på möjligheten att hämta ut ett gratis miniexemplar av Smashboxs Hyperlash mascara. Jag har i.a.f gjort det. Det fina var att borsten var orginalstorlek men hylsan mindre, desvärre gjorde det att utrymmet mellan ”korken” och borsten blev lite litet, så vid första användning stack jag mascaran i ögat vid inte mindre än tre tillfällen =)

Här ser du dagens nakna öga med endast Hyperlash på fransarna. Jag gillar den otroliga svärtan, och volymen. Längden är väl inget att skriva hem om men det stör mig inte så mycket.  För 240 kr (på eleven) kan den också bli din, men jag tror inte orginalet får flytta hem till mig inom den närmsta tiden. Det finns i min åsikt likvärdiga mascaror till halva priset. Men gratis är alltid billigt =D

5 svar till “Smashbox – Hyperlash Mascara

  1. Carina december 30, 2010 kl. 12:39 e m

    Oj! Synd att jag har ont i halva kroppen efter fallet igår. Annars hade jag genast kilat ner till Kicks och hämtat en mascara 🙂

    • Sminkhörnan december 30, 2010 kl. 12:50 e m

      Aj då, det låter inte roligt! Jag fick hem en ”bonus”-lapp att jag fick ett gratis prov vid köp för valfri summa. Har inte alla fått det????

      • Carina december 30, 2010 kl. 1:25 e m

        Frågade Kicks nu, och det är bara dom som är knutna till en butik som säljer Smashbox som får kupongen. Hmmm trodde vår butik sålde den, men det kanske de inte gör 🙂

      • Sminkhörnan december 30, 2010 kl. 1:41 e m

        Jaha så pass, trodde alla butiker sålde det? Där ser man. Bäst att uppdatera inlägget då, så jag inte sprider osämja =)

  2. Carina december 30, 2010 kl. 1:16 e m

    Fick du hem den med Kicks tidningen? Har varken fått tidningen eller någon bonuslapp. när kom Kickstidningen?

Kommentera

