Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Glitter till ikväll

Glitter kan användas på vansinnigt många vis. Igår lekte jag lite med mitt nyinköpta glitter från Mist och försökte förbereda mig lite inför kvällen äventyr. På naglarna tror jag det blir den orange basen, det framhäver glittret bäst, men kanske blir det nån design istället. Sen tänkte jag lägga en guldig/brun sotning på ögonen och sen bara ha lite glitter som eyeliner, jag vill inte att det ska blir för mycket.

Är ni förbereda inför kvällen? eller blir det en lugn och mysig hemmakväll kanske?

3 svar till “Glitter till ikväll

  1. Carina december 31, 2010 kl. 2:57 e m

    Det blir en lugn och mysig hemmakväll med sonen 🙂 Dottern
    ska ut! Gott Nytt År! kram

  2. hazedesign januari 1, 2011 kl. 3:09 e m

    blev väldigt oglamoröst här då jag haft magsjuka i 3
    dagar..så inget glitter el glam 😦 utan jag hade nopprig pyjamas
    haha och flottigt hår. Får ta igen det senare ist 🙂

Kommentera

