Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Mitt nyår

Nu har jag äntligen fått hem min kamera, full av härliga bilder som förevigar vårt nyår. Så här såg jag ut. Jag står inte och posarar på bilden längst till vänster; jag dansar faktiskt. Tyckte mitt hår såg så fint, tjockt och volymigt ut att jag var tvungen att inkludera den till er. Min sminktid förkortades assevärt av min glitternagelkatastrof så det blev tyvärr lite stressat på slutet. Dessutom glömde jag såklart fota det direkt så dom enda bilderna jag har är från runt 03:12 den 1:e Januari, men det bjuder jag på!

2 svar till “Mitt nyår

Kommentera

