Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

China Glaze – Anchors Away

Vad tycker ni om China Glaze kommande kollektion? Jag är väldigt delad, ganska exakt delad också. Jag älskar den övre raden men kan leva utan den  undre. Eller så känns det nu i.a.f innan jag har sett dom i r l som ungdomarna säger nu för tiden. Det blir nog minst ett par inköp från denna kollektion för min del.

4 svar till “China Glaze – Anchors Away

  1. Denise januari 6, 2011 kl. 9:04 e m

    SV; hehe ja sjukt söta!

  2. Nailtastic januari 7, 2011 kl. 9:50 f m

    Scrangie har swatches på kollektionen uppe, om du inte sett det ännu. Innan jag såg dem tyckte jag kollektionen kändes lite trist, men nu vill jag ha i alla fall nio av lacken. 🙂 Det blir absolut en beställning när de släpps på TD på onsdag!

  3. Mona januari 8, 2011 kl. 4:25 e m

    Oh, måste kolla TD. Jag är hemskt sugen på Pelican Grey, men känner på mig att jag kommer vilja ha ännu fler snart. När kollektionen hunnit bosätta sig i hjärnan 🙂

Kommentera

