Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

Emmas guide till YouTube

Har ni hittat Robin Moses än?

Om ni gillar nagelkonst så kommer ni älska denna tjejen. Jag tycker det är sjukt kul att titta på. Det enda som är lite trist är att de flesta av hennes videos visar henne applicera konsten på någon annans naglar, vilket gör att detta är inget jag kan replikera hemma själv senare men men. Det är kul ändå.

5 svar till “Emmas guide till YouTube

  1. Honi januari 6, 2011 kl. 8:52 e m

    Nej henne har jag inte hittat än men jag lägger till i mina subscriptions så får vi se om det är något jag gillar att glutta på. Låter spännande iallafall! 🙂

    • Sminkhörnan januari 6, 2011 kl. 9:10 e m

      Jag tycker mest det är fascinerande att hon gör det liksom. Kanske inget jag skulle vilja ha 365 dagar om året, och aningen pretentiöst ibland. Men kreativt och hon är onekligen duktig!!!

  2. Emma says style, love & rock and roll. januari 6, 2011 kl. 9:18 e m

    läckert, men håller med om att det är ju roligare om man kunde göra på sina egna!

  3. Sofie januari 7, 2011 kl. 9:16 f m

    Tack så mycket! :)))

  4. http://hazedesign-smyckesblogg.blogspot.com/ januari 7, 2011 kl. 3:39 e m

    coolt, synd att mina naglar blir så fula av allt smyckespul/tillverkning. Så där fin skulle man ju vilja vara ist 🙂

Kommentera

