Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

One Piece

Jag är en väldigt mys-pys-människa. I min värld finns inget bättre än att krypa upp i soffan med lite snask, se en bra film under en stor skön filt, allra helst med mitt livs kärlek bredvid mig. Så fort jag kommer hem om dagarna, tänder jag ljus (i.a.f på höst och vinter), byter om till myskläder och fixar alla ”måsten” sen bor jag i soffan tills det är läggdags. Hur härligt hade det då inte varit om man fick hoppa ner i en sån här?

Jag vet, den är gräslig och ännu värre den är ”Kissie” vilket ju gör att jag överväger att sticka ut ögonen på migsjälv för att jag vill ha något som hon visar upp i sin blogg, men värre saker har ju skett i världen.Nu kostar dessa saker närmare tusenlappen och jag skulle kanske kunna tänka mig att betala 48:50 på Maxi så det blir inget inköp för mig. Men jag måste ju erkänna att det lockar lite =)

4 svar till “One Piece

  1. Nailtastic januari 8, 2011 kl. 1:02 e m

    Hihi, jag gav sambon en OnePiece i julklapp! Och jag tycker att han är så fruktansvärt söt i den!

Kommentera

