Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

NOTD – Argyle

Här har vi dagens lite mer kreativa naglar. Det är Depends # 69 i botten och sen använder jag en svart, en vit och ett grön glitter lack med smal pensel. Dessa nailartpennorna som dom kallas finns att köpa på e-bay och tradera och sånt. Jag köpte ett femtiotal för 250 kr tror jag och även om det inte är toppen av toppenkvalité så är det mer än tillräckligt för mig. NEdan ser du vilken ordning jag gjorde just detta mönster i.

Jag tycker nog naglarna är lite väl juliga nu när helgerna äntligen är över men jag tänker mig att detta skulle vara snyggt i så många olika färgkombinationer.

8 svar till “NOTD – Argyle

  1. Honi januari 8, 2011 kl. 6:26 e m

    Åh så tjusigt, har funderat på dom där nailartpennorna men så ofta gör jag inte nailart att det kan betala sig just nu! 🙂

    • Sminkhörnan januari 8, 2011 kl. 7:25 e m

      Men då får du ju börja göra det lite oftare helt enkelt 😉 Det är väldigt roligt om man är pysslig och pillig.

  2. Nailtastic januari 8, 2011 kl. 8:18 e m

    Vilken härlig manikyr! Och väldigt snyggt utförd. 🙂

  3. Carro januari 12, 2011 kl. 9:01 e m

    Vilka sjukt snygga och grymma naglar!!

Kommentera

