Sminkhörnan

Den ytligaste hörnan i världen!

FOTD

När jag nu säger att denna sminkning är från gårdagen kanske några av er undrar vad jag hittade på igår. Fest? tjejmiddag? Nähe jag satt hemma och kollade på Tin Cup. Jag tycker mest det är roligt att leka lite när jag har tid för det och självklart får jag ihop en riktigt snygg sminkning bara för att ingen får se den. Vilken tur att jag har en blogg där jag kan visa upp mästerverket ändå =)

Jag förberedde faktiskt en liten tutorial också så jag kan visa er hur jag gör en sån här sminkning. Får se när jag orkar ta tag i det =)

8 svar till “FOTD

  1. Millie-B januari 9, 2011 kl. 12:06 e m

    Sv: Visst är de snygga? Älskar dem. Som fattig student så får man ha rätt mycket is i magen ibland, och eftersom de var på rea nu så antar jag att det var ödet, det var meningen att jag skulle ha dem 😉

    Ha en bra dag!

  2. STYLE CRUSH januari 9, 2011 kl. 12:21 e m

    sv: ja hoppas verkligen det blir underbart 😉

  3. Junitjej januari 9, 2011 kl. 1:17 e m

    Vet du hur ofta man behöver byta ut sin mascara och ögonskugga?

  4. http://hazedesign-smyckesblogg.blogspot.com/ januari 9, 2011 kl. 4:21 e m

    snyggt! så där brukar jag också göra, sitta i soffan och testa massa sminkningar 🙂

  5. Öland februari 16, 2011 kl. 10:16 e m

    ASSNYGGT sminkat!!!

Kommentera

